Qui som

MISSIÓ.

La nostra vocació es ser el soci efectiu dels nostres clients; perquè som conscients que la producció, la logística, la distribució y la atenció al client no es poden aturar. Al servei d’aquest objectiu posem el nostre temps, els nostres recursos i els nostres coneixements, des el 1975, al seu servei.

Estudiem les necessitats i les condicions per proposar i adoptar la millor solució amb coherència i honestedat, entenen que la millor solució es la que permet una feina de qualitat amb el mínim preu i la màxima seguretat.
 
Oferim fiabilitat de maquines i servei per assegurar el rendiment esperat.

Oferim flexibilitat perquè les necessitats canvien amb el temps o les circumstancies.

VISIÓ.

Per sobre de tot som solucionadors de necessitats.

Tenim l’experiència, el que assegura bons referents per a trobar les noves solucions.

VALORS.

Hem adoptat un compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat, en quan a aconsellar en la millor solució aquelles alternatives que generaran menor consum energètic i menor residu final, que a la fi son les que produiran majors estalvis. A més ens comprometem a seguir els procediments de reciclatge i recollida de residus establerts i millorar-los si calgués per a garantir que no es produiran contaminacions.

Ens comprometem amb la seguretat laboral adoptant les mesures per a garantir que en tot cas, tant en les nostres instal•lacions com en les dels nostre clients, treballem seguint les normatives generals i les especifiques per a cada feina.

Tenim establer un sistema de seguiment i control de la qualitat, enfocat a la millora continua de procediments i serveis, compatible amb la norma ISO 9001.

Oferim formació continuada i plans de carrera als nostres treballadors perquè puguin assolir les seves expectatives en quan a desenvolupament personal i laboral.
 

Quienes somos.

MISSIÓN.

Nuestra vocación es ser socios efectivos de nuestros clientes; porque somos conscientes que la producción, la logística, la distribución y la atención al cliente no se pueden detener. Al servicio de este objetivo ponemos nuestro tiempo, los recursos y nuestros conocimientos, desde el año 1975, a su servicio.

Estudiamos las necesidades y las condiciones para proponer y adaptar la mejor solución con coherencia y honestidad, entendiendo que la mejor solución es la que permite realizar un trabajo de calidad con el mínimo precio y la máxima seguridad.

Ofrecemos fiabilidad de máquinas y servicios para asegurar el rendimiento esperado.

Ofrecemos flexibilidad porque las necesidades cambian con el tiempo o las circunstancias.

VISIÓN.

Ante todo, somos solucionadores de necesidades.

Tenemos la experiencia, lo que asegura buenos referentes para encontrar las nuevas soluciones.

VALORES.

Hemos adoptado un compromiso con el medio ambiente y la sostenibilidad, en cuanto a aconsejar en las mejores soluciones aquellas alternativas que generarán menor consumo energético y menor residuo final, que al final serán las que producirán mayores ahorros. Además, nos comprometemos a seguir los procedimientos de reciclaje y recogida de residuos establecidos y mejorarlos, si fuese necesario, para garantizar que no se producirán contaminaciones.

Nos comprometemos con la seguridad laboral adoptando las medidas para garantizar que, en todo caso, tanto en nuestras instalaciones como en las de nuestros clientes trabajamos siguiendo las normas generales y las específicas de cada operación.

Tenemos establecido un sistema de seguimiento y control de calidad, enfocado a la mejora continua de procedimientos y servicios, compatible con la norma ISO 9001.

Ofrecemos formación continua y planes de carrera a nuestros empleados para que pueden alcanzar sus expectativas en cuanto a desarrollo personal y profesional.


The website was created with Mobirise templates